|
KOCI DOMEK GABI: FILM
Premiera kinowa
10 październikagodzina 13:00,15:25,17:5011 październikagodzina 13:00,15:25,17:5012 październikagodzina 13:00,15:25,17:5013 października – brak seansów14 październikagodzina 13:00,15:25,17:5017 październikagodzina 13:10 i 15:3518 październikagodzina 13:10 i 15:3519 październikagodzina 13:1020 październikagodzina 13:10 i 15:3521 październikagodzina 15:3524 października – brak seansów25 – 28 październikagodzina 13:00
Produkcja: USA Tani Poniedziałek 17 zł
O filmie: Od czasu debiutu serialu Koci domek Gabi w 2021 roku, dzieci na całym świecie bawią się na jednym wielkim przyjęciu z Gabi i jej przyjaciółmi. Gabi, stworzony przez autorki Traci Paige Johnson i Jennifer Twomey, to serial w fantastycznym świecie pełnym uroczych kotów, które mieszkają w domku dla lalek Gabi. W nowym filmie, Gabi (Laila Lockhart Kraner, powtarzająca swoją rolę z serialu) wyrusza w podróż ze swoją babcią Gigi (czterokrotną zdobywczynią nagrody Grammy Glorią Estefan) do miejskiej krainy czarów Mrau Francisco. Ale kiedy domek dla lalek Gabi, jej najcenniejsza własność, trafia w ręce ekscentrycznej kociej damy o imieniu Vera (nominowana do Oscara® Kristen Wiig), Gabi wyrusza w przygodę przez prawdziwy świat, aby uratować domek, zanim będzie za późno. Film jest wyreżyserowany przez Ryana Crego. Producentem filmu jest Steven Schweickart, który pełnił funkcję kierownika produkcji i był współproducentem hitów DreamWorks Animation, w tym: „Jak wytresować smoka”, „Krudowie”, a ostatnio „Kung Fu Panda 4”, który zarobił prawie 500 milionów dolarów na całym świecie. Film jest produkowany przez Jennifer Twomey i Traci Paige Johnson, w oparciu o stworzoną przez nie serię. W 2024 roku, według agencji Nielsen, serial był dziewiątym najczęściej oglądanym oryginalnym serialem. Netflix rozszerzył serial do 100 odcinków, a 11. sezon zadebiutował w lutym 2025 roku. Nastawione na rozwój dzieci, oparte na aktywności odcinki Gabi zachęcają do myślenia i uczenia się na błędach. Serial znalazł się w pierwszej dziesiątce programów telewizyjnych w 63 krajach w serwisie Netflix i stał się czołową marką na całym świecie, inspirując linię zabawek, odzieży, aplikację i rosnący kanał YouTube odwiedzany co tydzień przez miliony fanów. |
Zwiastun filmu :